sobota, 30 kwietnia 2011

Yugandhar, czyli NTR jako telugowy Don

Długo, długo przed tym zanim Prabhas wcielił się w 'po-tamilskiego' Billę, telugowy Don nazywał się Yugandar (i grał go 'wiecznie młody' NTR senior:D). Oto próbki tej wersji znanej wszystkim historii:)
Próbująca zająć bohatera Jayamalini jako Kamini, czyli odpowiednik Yeh mera Dil :
 

A tu piosenka 'pod wpływem' (ale jak widać nie czegoś pitego tylko palonego^^), znaczy odpowiednik Khaike pana...

Słynna końcowa scena 'z walizeczką' na cmentarzu:


I jeszcze fragment z czołówką filmu, z fantastyczną, pulsującą muzyką (maestra Illayarajii oczywiście):


I jak? Bo ja chyba nawet nabrałam ochoty na zapoznanie się z całością:) (choć tamilską, znaczy Rajiniową wersję ciężko zniosłam...)

3 komentarze:

  1. Cudne :) widziałam 4 Donów, chciałabym poznać wszystkie wersje, a co ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chyba 5 i zasadniczo miałam już dość tej historii:P

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko zależy od podejścia- jak świstakowe, to faktycznie można mieć dość, ja to biorę rejsowo ;)

    OdpowiedzUsuń